Hip-hop egy fiatalember játéka volt. Hát napközben azok a tapasztalatlan jövevények, akik ötletekkel tele botladoztak be egy stúdióba egy fejjel, sok hullámot csináltak, és szintén több alkalommal sok rekordot adtak el mint nem.
De hip-hop van nem egy tizenéves már, és a legnagyobb csillagai sem. A gyerekes lépések dumák. A hatalomlépések az utak. Olyan embereknek és nőknek, akiket rendelnek hogy nyerjék a versenyeket, vannak tudásuk és bizonyított elért eredményeik most.
Azzal elmében két legendás állatorvos 2006-os erőket csatlakoztatott hogy egy bangin* egy poklát termelje, album. Egy album Big Bangje, valójában. Kiáltsd azt a háztetőkből: Busta Rhymes összeállt Dr. Dre Aftermath Empire-jával, és az élet világszerte most nagyon jó hip-hop rajongóknak.
Engedd meg nekünk, hogy ne vagdaljunk fel szavakat: ez sokkal túl hosszú volt, mióta a világot egy új Busta albummal megáldották. És senki nem tudja ezt többet magánál Bustánál. De az utolsó páros évek nagyon fontosak voltak egy az embernek, született Trevor Smithnek, Brooklynban, NY több mint három évtizeddel ezelőtt. Mondja, tipikus-tied-nézz szembe őszinteséggel, amit egy az arcán megjelenő mosollyal hoztak neked: én most egy új pacák vagyok, annak ott van minden ember, hogy tudnia kell. Rólam minden új.Új újonnan oszt pénz, új pillantás, új hang és egy új személyzet előléptetni a szaromat. Ez egy teljes átszervez. És az egész kezdődött kapcsoló a rekordvállalatom.
Az utolsó platinaösszezúzása után, 2002 ez nem Safe No More…, Busta tudta, hogy az öreg címkéjével elérte a csúcsát, J Records. Nagyot tesznek olyan embereknek, akik tudnak énekelni, ismeri be, de nem tesznek semmit, olyan emberekért, akik rap-rekordokat csinálnak. Az eladásaim nekik tőlem voltak, nem voltak semmi miatt, amit tettek.
Úgyhogy Busta 2003 végén kisétált és görbült fent az igazi alkuval: Dre és a csillaga-szegecselt Aftermath névsor. Az kettő azelőtt együtt dolgozott, mióta Dre termelt három vágást Busta keletkezésalbumán (Break Ya Necket beleértve). De ez volt az első alkalom, amikor mélyebb módon egyesültek. És csak az első megjelöléshajadona, a 2005 végi Touch It, Busta már látta a Math hatalmát:Azzal a dallal, ami nekem már volt, a legtöbb BDS fon rádiónál, ami nekem valaha volt a karrieremben. Ezek a fickók bámulatosak.
A Big Bang sok okért fog sikerrel járni, de Dre No-a sietségstílus jelentős. Ez szintén az, ami előidézte a legnagyobb beállítást, az általában csapódik-em-Mr. Rhymeson kívül. De tudja, hogy ez egy áldás: Patience határozottan a legjobb fegyverem volt ezen a projekten, mert Dre soha nem fog elsietni semmit. Ő a legtürelmesebb mo'fucka.Valaha találkoztam, és megtanultam azt a fontos leckét tőle. Ez egy mély tapasztalati overall volt, mert ez igazán igazságos volt én és ő a stúdióban az idő legnagyobb része. Mi mindketten tudtuk, hogy nekem kényszerítenem kellett magamat, hogy összerakjak valamit, ami túlment bármin, amit valaha azelőtt tettem.
Busta nem viccel mikor azt mondja, hogy átmegy. Ez valóban egy új Busta, egy olyan ember, aki kihúzza a klubot,-átugró dzsemek amikor szűkölködik, de ki lett még mélyebb a szóbeli csúcson. Becsomagol pontban van a legendás Stevie Wonderrel való együttműködése: A viharon keresztül,G-Unit SHA pénze által termett XL. Ez olyan, mint egy mini-film, magyarázza. Ez olyan családokról, akik elérik a másik országokból való U.S.-nek, hogy alkalmakat keressenek, szól, de soha nem találják meg őket. Rá kell férnie a saját tapasztalataim közül soknak miközben dolgokat, lát, amik felnőnek Flatbushban, Brooklyn. Egy wham-bam-thank-you stúdióüléstől távol,Busta visszahívások: én és körülbelül hat hétért való Stevie vibed* házfőnök tevő a dal, tehát mi egymással már hűvösek voltunk, mielőtt oda értünk. Ez úgy sokkal jobb volt.
Busta szintén olyan collabosok két művésszel, aki szomorúan azóta átment, amiket az albumról szóló művükbe tesznek: Rakd kazalba Jamest és ODBot. A Green lámpás-termelt Superfreak vágott, In The Ghetto, van csak egy petárda a csuklyáról. És az utóbbi, Where Your Money, eszköz egy nagy ossz neki személy szerint, mert ODB jó barátom volt. Ő egy nagy, karizmatikus perszóna volt, és nekünk sok nagy időnk volt. Annak a pályának csinálnia kellett az albumot mert ODB jó barátom volt. Ő egy nagy, karizmatikus perszóna volt, és nekünk sok nagy időnk volt. Annak a pályának csinálnia kellett az albumot, mert arról akarok meggyőződni, hogy a családja sikerül ennie. A dal, egy közepes tempójú, rikító henger, visszatekintésben hangzik szomorúbbnak neki, azóta a pálya tapintása egy évtizeddel ezelőtt visszahozza őt, amikor mindkét művész kiakadt a szólócsúcson.Az van többet arról late-80s és a termelés early-90s stílusa, jazz-mintákkal és kemény dobokkal. Az az út annyira hip-hop használt érezni, és éppen vissza akartam foglalni azt egy olyan pacákkal, aki annak a korszaknak részét képezte velem.
Valamint a mély csúcson van Imagine, egy szokatlan - de győzelem - kis dzsesszegyüttes: Mr. Porter termelése D-12,, amit jellemez Dr. Dre a mikrofonon és Chauncey Black is, Blackstreet. Ez téged és húzásokat mozgatja a heartstringsaidnál szintén. Vigyél buszon mondásokat: Ez olyan, mint egy óda hip-hop, elismerő az, hogy mi milyen áldottak voltunk, csak hip-hop járműként keresztül terelni mindent.Én átlag, mit tennénk ha hip-hop volt nem itt? Sok sikeres embernek a játékban arra kell gondolnia és értékelnie kell azt. Én és Dre határozottan tesz.
De mielőtt elkezded azt gondolni, hogy Busta elfelejtette, hogy hogyan lehet lefejteni a lakkot egy táncparkettről, nem az elülső rész az albumon első két hajadon. Elseje volt a Swizz ütés-megáldotta Touch Itet, egy különösen egyedülálló táncparkettmozgatót. Zeneileg ez eléggé minimális, de a hipnotikus kórus és Busta van--a szétrepesztett rímstílus kényszerít téged, hogy tovább kiabálj. Az apálynak és áramlásnak van te az ülésed élénél, és az az út éppen kedveli azt.A percből azt kaptam Swizzből tudtam pontosan, hogy mitől akartam azt, hogy rá férjen rá ez, mosolyog.
És The Big Bang legújabb hajadona egy doozy* szintén: a Dre-Missy Elliotot kivéve semelyikkel nem termelte This Is How We Do It Over Here-t. Arról vagyok igazán izgatott, Busta mondás vagyok, büszke vagyok mindennek az összefoglalóira, amivel három párt járt. Ez egy klubpetárda, nekünk való perfektum hogy egy ágyúlövéssel indítsa el ezt a Big Banget.
Bár Dre a nyersanyagtermelő (és Executive Producer, Bustával egyetemben), Busta folytatja az elért eredményét körülvevő maga sokféle friss zenével, többszörös forrásokból. A másik kollaboránsok Q-Tipet, Raekwont és többet tartalmazzák. És a további producerek lenyűgözőek, hogy mondja, és J Dilla és DJ Scratch sokéves kollaboránsok. Ahogy magyaráz:Szeretek az ok lenni az egy rekord sikeres van. És bár én és Dre vagy az okok az ez a rekord egy összezúzás lesz, ez még mindig nem szól pusztán rólunk. Terjesztem azt körbe és nyitva tartok dolgokat, hogy új dolgokat tudjak hozni az asztalnak.
Mindent egybe véve The Big Bang hozzálát nagy zenéhez, és pusztán az új Bustáról szól, egy olyan ember, aki mindig dobta a rap-játékot, egy új curveball minden alkalommal odalépett a közmondásos dombhoz. Mondja karizmatikus élvezettel: Ez ehhez rendelkezésre álló igazságos idő volt, és nem siettem el egy dolgot, ami ráadásul bámulatosabbá teszi azt a füleimbe. A couple years back I just needed to change my whole life és Én, kezdet a rekordcímkémmel. Azután minden éppen összeállt. Jobbnak tűnök, jobban érzem magamat és ott van csak egy olyan erőteljesebb aura, ami megadja mindenben, amit most teszek. A Big Bang egy olyan rekord, amire az emberek mindig emlékezni fognak akként, ahol igazán mutattam a világot, csak az, aki Busta volt.
És ez miért különbözik mindentől kint ott? Ez én vagyok!!, Busta kiabál. Mi többet szűkölködsz? Nincs senki tud tesz hip-hop kedvelj engem! Csak egy Busta Rhymes van, és az éppen ez.
Ez nagy, ez bangin*, ez Busta. És azok három B az el tudsz menekülni a bankba. |