Ez elviszi a tehetséget, hogy érje el, hogy a küzdelem, hogy sikerrel járjanak, könnyűnek látsszon, de az az az ajándék, ami művészeket választ el mint Brooklyn John Jacksonja, aka*, Fabolous, a mindennapos MC-ből. Amíg a legtöbb rapper egyre több időt, költ, ami meggyőzi a tömegeket a lökdösődésükről, Fabolous megengedi a munkájának, hogy beszéljen az erőfeszítéséért. Két platinaalbummal (2001 Ghetto Fabolouse és 2003 Street Dreamse) és egy Gold (2004 Real Talkja) a hitele, a veterán hitmaker* még mindig áraszt egy zöldfülűt--az évcsavargó. Felvétel után Elektrának és atlanti Recordsnak is Fab élvez egy otthont, ami a legendás Def Jam címkével jön. Az először felvett dala az volt, hogy They Want It DJ Clue-ból The Professional, amit kibocsátott ROC,-egy-1998-as Fella/Def Jam. Most készül kibocsátani a negyedik utcai klasszikusát, From Nothin Somethinnek a sokéves kollaboránsai éber felügyeletük alatt.
Nekem már embereim voltak a sarkomban ott, DJ Clue-nak és A& Skane-nek, a Desert Storm duónak, a Fab mondásai ki fedezte fel Faboloust. Annyira ez volt kedvelni egy új környékhez jöttem.
Amíg nem helyez el semennyit egy ok a lépéséért Fabolous sokat tanult meg az idejéről az iparban
és van lelkes tőkésíteni a tapasztalatán. Nem tetőztem még, magyarázza. Én az előéletekkel boldog voltam, de nekem van egy kevés viszontagságom hogy tanuljak, a jövőn keresztül.
Ez megfelelő, hogy Fabolous kap egy friss kezdést a legújabb kibocsátásáért, mert akarja From Nothint Somethinnek hogy a rajongóinak egy újjászületés legyen, öreg és új. Mindenki megpróbálja venni azt, ami nekik van, és többet csinálni valamit, mondja miközben megmagyarázza, hogy az album cím, Fabolous. Ez egy újév, mindenki a lökdösődésükön van, visszajön a tornateremben és megpróbálok nekik adni egy kevés ihletet. Ez zene hogy szintén üldözze a pénzedet, out--motivation zenét működtessen.
Az első egyetlen Make én Bettert termeli az, hogy Grammy Award nyeri Timbaland producert, és megtalálja Faboloust, ahogy legjobbat tesz annak, amit tesz; a keveredő rádiókész-hang ügyes és emlékezetes szövegekkel fekszik le. Kopogó az neki szüksége van arra, hogy egy Corretta Scott csináljon engem King Fab felszedi a női rajongóit, ahol Baby abbamaradt. Ez egy nagy tapintás jó rekord, ez sok stílust kapott ehhez, mondja. Akartam egy olyan rekordot, ami megmutathatná, hogy a zenémmel különböző embereket érinthetnék meg.
Már felismert az ütött-csináló képességéért Fabolous lelkes, hogy mutatja a technikája sokféleségét amíg sikerért marad igaz a tervébe. A magabiztos Make Moneyn okosan Notorious B.I.G's védjegyet vesz kölcsön kuncog hogy tegyen megjegyzést a versenye nevetés-képességével kapcsolatban: ezek a pacákok van rapperek hosszában áll, hip-hop komikusok, laughint* indítok el, amint beteszem a CD-DAT. Az értelme és szójátéka nem valami, amit kap, elég hitel, de a MC magabiztos az emberek el fognak jönni. Bizony az emberek felismerik azt, mondja, de az ezé kedvel énekelni fogják azt a zuhanyban, de nem fogják énekelni azt kint. Ez mind jó , bár. Közülük egy napok te gonrészeges embert és kezdést kapni, amik éneklik azt a dalt.
Beálló egy akié-ki a vendégek listája az tartalmazza Akont, Young Jeezyt, Ne-Yót és Junior Reedet, Fabolous játszik sokféle ezen a lemezen levő közönségnek, de ott van No tévedő az ez kezdetből a bemutatója hogy érjen véget. Az anthemic Brooklyn jellemez egy még felfedett meglepetésvendégnek és Change Up párnak lenni Fab énekessel, producer extraodinaire Akon adag ő mérlegeli az életét és karrierét.
Bármikor sikeres személlyé válsz, az emberek rád nézhetnek és azt mondják, hogy változtál, megmagyarázzák Faboloust, aki hivatkozik az októberre, hogy 2006, amit lelőni azt vett, a dal szövegeibe teszi Justin éttermének a külsőjét. Az a rekord éppen emberekről beszél, akik személyként változnak pénzért, ahogyan viszik magukat és másik embereket kezelnek. Nekem, lehet, hogy változtam, ahol élek vagy a számom, de nem változtam, ahogy egy person…I egy sorozatot vagy kettőt csúsztatott arról, hogy mi történt októberben, de nem jövök kint egy golyó próbamellénnyel vagy bármivel.
A játékos Foggin Up The Windowst, akit termelt Miami The Runnerse, jellemzik R Kelly aprított és csavart vokáljai az ütött Ignitionjéből hogy támassza meg a Fabolous ódát, parkin' sok a testibb fajta pimpinje*.
Éppen felidéztem ebben azt, hogy megpróbált bevinni valamennyit az autóba, mondja egy nevetéssel. Mindenki bármelyik tette azt vagy megpróbált bevinni néhányat az autóba. Ez nem a választás helye lehetett de mindenkinek kerekeken volt egy szállodája.
Másik rewind méltó pályák mint Real Playa, amiket jellemez Lloyd, Diamonds jellemezni Young Jeezynek és a Just Blaze-nek körbe termelte Back To Schoolt egy olyan lenyűgöző gyűjteményen, ami Somethin értékbe csinálja From Nothint, kívül a két éves várakozás. A távollétében művész nem jött közel összeillesztéshez a fiús bája, értelme és igénytelen hűvössége mindkettő és a mikrofon mellett. Egy új csapattal és a gallérja egy popjával Fabolous valóban friss Defnek.
Megpróbálok jó zenét visszahozni a játékra, mondja magabiztosan. És bárki, aki azzal az történik, hogy jó zenét hoz, a reklámfogás követni fogja őket. |