Amíg csak a The piroslámpás negyed kibocsátása óta két év volt, rappert, Ludacrist fogadott lelkesen (Chris Bridges) keresztülment jónéhány személyes változáson. Viszonylatból hatersökkel*, amik köpnek az irányában az Oscarban betöltött szerepébe miközben győznek, filmezd Crasht az övé fújt arányból nézeteltérés Oprah-val miközben egy apa a lányának, 28 éves Luda tovább érik meg emberként és művészként az ötödik lemezén Release Therapy.
Chris Ludacris Bridges tette a tapasztalatait lény nem csak egy művész Release Therapyben, de szintén felfedi, hogy annak egy része, hogy neki mi van, Disturbing Tha Peace Records ügyvezető igazgatójaként tanult. Az órája alatt van a tehetséges és különböző művészek egy gyűjteménye, melyik tartalmaz; Shawnna (a dinamikus Chicago női rapot tenyésztett csillag), Bobby Valentino (a sima R& platinaeladás-énekes), Field Mob (az áttörő csípőkomlóduó) és a legújabb hozzáadás a DTP családhoz és Shareefához (a dinamikus R& emelkedés szupersztár).
"Nem fogok feküdni, de csináltam a részemet" bevallja Ludacrist, félreismeri őt. "tudok a sikerről, de szintén tudok csapásokról. Ez a mérleg az kettő az a projektem alapítványa.
A kezdetben arra gondoltam, hogy közlök egy dupla rekordot eggyel, ami Release és a másik Therapy, de igazibb egy lemezen lenni az a dualizmusa." Egy hallgatja Luda Release Therapyjét és a növekedés nyilvánvaló. Az érettség egy szép dolog, mondja Ludacris. Miközben bementem a stúdióba hogy csináljam Release Therapyt, bölcsebb, értelmesebb személynek éreztem magamat. Az annak a hangulatnak a része volt, amit keresztül hozni akartam a rekordon, egy olyan személyesebb oldal volt, amit sok nem látott. Tudom, hogy ez az ötödik albumom, de érzek, mintha ez volna az első alkalom, amikor valaha magam ennyire nagy részét fedtem fel. Mint a film Katasztrófa, emberek bármelyik tud szeretni engem vagy tud utálni engem, de mindig tisztelni fognak engem.
Amíg nincs Release Therapyn Luda komolyságának kétsége, szintén a védjeggyel ellátotthumorával erősen jön. Nekem annak a része, hogy összetett személyek legyenek, sok dolog egy mérlege, mondja Luda. Ezen a rekordon, amiről beszélek miközben küzdök, ostobaság, szomorúság, szex, üdvözülés, egyebek között. Nem ütöm meg senki lökdösődését, de sok rapper beszélget az életeik egy oldaláról csak. Személy szerint megpróbálok háromdimenziósabb lenni mesemondó, és remélem, hogy az érkezik a rekordon.
Már szivárgott az internetre, War With isten egy nehéz ütőjátékos. Egy szüret fölött Billy Paul minta, Luda megtagadja, hogy a kötél legyen-egy-kábítószer. Én vagyok a legjobb és van nothin*, amit erről tudsz tenni, hozzáértéssel kopog. Soha nem volt szüksége egy reklámra, mondjuk el az ezzel kapcsolatos igazságot /még az utcák magjában is nem tudod lengetni az ifjúságot erről/ de runnint* tart Yo száj, és esküszöm I'mát felüt egy fogat ezen kívül.
Nevetés, "igazán nem írtam egy különös személyről azt a dalt, mondja Ludacris. Emberek voltak, másik rapperek és néhány újságíró is, aki tudatküszöb alatti lövéseket vitt nálam. De, ha egy különös személyről írtam volna ezt a dalt, mondtam volna azt személyek név". War With egy hangrobbanása után isten, ez eléggé nyilvánvaló, hogy ez nem egy csata, ez egy mészárlás.
Runaway Love komolysága, amit jellemez lélek, Sis Mary J Blige a horgon, van egy végrendelet Ludacris küldetésbe lenni több mint egy társasági ember. Beszélő kint egy fiatal lány ellen, aki ütés,-lenti a részeg mostohaapja által miközben részletezi annak a penészét, hogy tinédzserek elmenekülnek az otthonaik elől az éjszakában hogy meneküljenek el a fájdalom elől, Runaway Love egy mérföldkő.A saját lányomról sokat gondoltam, amikor írtam azt a dalt, Ludacris emlékszik. Lenni egy kicsi lányának kényszerített engem, hogy szélesítsem a horizontjaimat, amikor ez odajön nőkhöz hogy jobb hallgató legyen. , Bár tudom, hogy én nem vagyok tökéletes, még mindig meg tudok próbálni a tökéletes apa lenni.
Az erőteljeseken kövesd Do Your Time-ot, Luda szállítja a hallgatót a rács mögött levő élet bánatára. Kipróbál glamorize-ba* a csúnyaság bezárni-fent, tudom, hogy néhány kigúnyolja azt, aki börtönben vannak, és a börtön nem valami, amit ünnepelni kellene, mondja Ludacris. Börtönben annyira sok Black ember van, és nem mindegyikük bűnös. Nekünk el kell kezdenünk erre a statisztikára gondolni, és ki kell találnunk kint, hogy bármi lehet-e kész.
, Bár Luda soha nem tett kemény időt maga (bevall néhány fiatalkorú hibát), kollaboránsok Bennie Segal, C-Murda és strici-C a szómester triója kik tudják azt a színhely vagyok nem csinos. Do Your Time-nak szedtem azt a három művészt, mert tudják az alkut, magyarázza. Ezek olyan fickók, akik valós időt tettek, és azt akartam a tapasztalatuktól, hogy képezze annak a dalnak a szövetének a részét.
Befogó-fent régi barátokkal a Neptunuszok az első egyetlen Money Makeren, a rapperen, nem lettek volna boldogabbak. A fent említett pályáktól eltérően ez a hipnotikus zsákmányütköző klasszikus tánc dal az szexről beszél őszintén. Miközben egy hálószobai gengszternek nevezte magát, a Melina vezényelt a videó jelenleg MTV-re és BETRE gyakorolt teljes hatásban van.
Nem dolgoztam a Neptunuszokkal, mióta termelték Southern Hospitalityt az első albumomon, mondja Ludacris. Éppen szeretek azokkal a fickókkal a stúdióban lenni, mert mindig lent vannak hogy tegyenek valami különbözőt. Ráadásul a tágas termelési duó szintén adta Girls Gone Wildot, ami hasznosít egy fényes futurist*barázdát és nehéz ütőhangszert.
Gyűjtött Release Therapyn levő kollaboránsok egy kápráztató legénysége, Ludacris kibocsátja a belső vad gyerekét R Kelly mentén Woozyn, csinálja az élet egy füli filmjét Basedon egy True Storyn, akit termelt Timbaland, és Field Mobbal okozza a vidéki forróságot Satisfactionnek.
Nem félő a Black a neki, Ludának a nehéz metalist*belsője felfedi a belső szikláját, amit isten a futókon termelt, dal Slap. Miközben annak az őrületéről és súlyosbodásáról beszélget, hogy éppen megpróbálja csinálni azt a munkanapon keresztül, Ludacris hangzik a szélen felrobbanó. Nekünk mind küzdelmeink vannak az életünkben, mondja. Nem igazságos Black emberek, de minden ember. Írtam Slapet, mert idők vannak, amikor mi mind meg akarunk ütni egy falat, ki akarunk ütni egy ablakot vagy éppen ütni akarunk valakit." Miközben mosolyog, Ludacris elismeri, hogy Slap a kedvenc pályái közül az egyik. Ez azok közül a dalok közül csak egy, amire magamat beleértve mindenki tud vonatkozni.
Release Therapyvel Ludacris kibocsát egy olyan klasszikus lemezt, ami odaemelkedik a hip-hop kupac tetőjéhez. Igen, ez az, hogy a rap zene mire várt az évezred kezdete óta. |