A 2001-es felbukkanása óta T.I. egy rejtély egy darabja volt, a fajták egy megfoghatatlan kaméleonja; mint egy olyan bűvész, aki elsajátította az ügyességét, annyira hibátlanul varázslatot ad át az igazán nem tudod megmondani, hogy hol van bármilyen adott pontnál időben. Most most látod őt te nem. Egyik percben azt gondolod, hogy érted őt, az következő téged teljesen megzavarnak. Ma vele az történik, hogy egy utcai gyerek szegélyzi a törvényt, holnap vele az történik, hogy egy kreatív zseni termel időtlen hip-hop klasszikusokat.És bár ez látszhat arra, semennyi nem füst és tükör. Inkább ezzel az történik, hogy egy ember a sok dimenzióját fedi fel és elnézi a saját evolúcióját.
Alapozott Atlantában T.I. egyszerűen nagy hírnévre tett szert lény maga. Nem ravasz, köntörfalazó homlokzatokkal, nem reklámfogással és beugratásokkal. Kereste a tiszteletet a rajongói és a társai iránt, mert ő egy olyan ember, aki felfedi magát teljesen - szemölcsök és minden - és ráadásul leszorítja azt az utcákért néha a viszontagságnak ellenében.
2003 nyarán T.I. a lelkesen fogadott másodéves albuma kibocsátásával nemzeti kiemelkedésbe robbant fel, TRAP MUZIK, az övé elseje atlanti-óceánért. A készlet debütált #4 a Billboard 200 albumábrán és folytatta hogy aranyat szerezzen RIAának miközben 24-ként rak le ilyen tető-okleveleket, Rubber Band Man, és a bérbeadás Get Away. Most a dél királya a nagyon várt másodpercével visszajön Grand Hustle/atlanti-óceán-kirándulás, URBAN LEGEND, ami gyorsan megerősítette T.I., szupersztárstátusz - gyártás egy robbanó debütálás a Billboard Top R&/Hip-Hip Albums ábráján levő #1 foltban és a Billboard 200 levő #7 foltban.
Az a legenda, amit tudunk, ahogy T.I. az anyagnak látszik, túlzó történeteket csinálnak, de ez mind igaz: a jók, a rosszak, és az ugly… és bárkinek, akit azok a gondolkodások, amiket szereztek T.I., összeszegeltek megint gondolkodniuk kellene.
URBAN LEGENDÖN T.I. mélyen ás hogy fedje fel az igaz azonosságát miközben emlékezteti a rajongóit és a munkatársait, az mint a legtöbbünk ő olyan összetett egyén, akit az, akinek nálad sokkal több rétege van, valaha tud látni azáltal, hogy megnézi a fiús arcát. Először is éppen azt akarom az emberektől, hogy tudják azt nincs dolog mennyi látsz engem, nincs dolog mennyi rólam hallasz, ha te nem igazán voltál műsoron egy egy--egy személyes szint velem akkor igazán nem ismersz engem. Velem kapcsolatos dolgokat tudhatsz, olyan dolgokat tudhatsz, amiket cselekedtem, tudhatsz néhány dolgot, amit front… kívül teszek, de nem veszed azt és a futás ezzel és a tapintás mint te kategorizálhatnak engem, mert hordom a kalapomat egy bizonyos út vagy mert beszélgetek egy bizonyos szlenggel vagy egy bizonyos hangsúly vagy mert alacsonyan legyengítem az alsónadrágomat. Csak amint be tudok kapcsolni egy fehér pólót és néhány Jordánt, be tudok kapcsolni egy mértékre készült öltönyt. Csak amint tudok hordani egy Rolexet, fel tudok kapcsolni és be tudok kapcsolni egy Franket Muller King Conquistador. Csak amint tudok lovagolni egy Chevyben, tudok menni és be tudok jutni egy Benzbe. Ez nem éppen van zenében, ez életben van. Soha nem akartam megjósolható lenni vagy pre-eltökélt, valakinek hogy rám gondoljon és automatikusan mondja azt, hogy ez ő, ez az arénája, ez a sávja. Tudok tesz mi én wanna* tesz.
Az a T.I. az elértük, hogy tudjuk: szókimondó, pimasz és magabiztos. Mondásra, amit tojt a sajátjának, az alapozás egy jelentős enyhe kifejezés: 9 éves kora óta kopogott, 19-nél írt alá egy rekordalkut és egy őrnagy-címke-albumot bocsátott ki (én Serious vagyok, Arista vagyok, 2001 éves vagyok) csatlakozó atlanti-óceán előtt a saját Grand Hustle-jével lenyomat. A név alatt T.I. és a P$C, létrehozott egy erőteljes földalatti zümmögést az mérhetetlenül sikeres Grand Hustle Records kibocsátás, IN DA Streetek, PARTS 1 AND 2. Sok vendégmegjelenéssel növelte a növekvő elfogadottságát, ilyen pályákat beleértve Baby Keep Spinninjeként és 2-ként Pac Bone Crusher sikerhajadonaként, Never Scaredként, Changed Man szintén. TRAP MUZIK sikerével, ő drámaian összeszegecselt az övé hírnév a dél legfelvillanyozódóbb fiatal rapperjei közül az egyikként.
Most URBAN LEGENDDEL T.I. megrúgja azt a következő szintre. Dalon dal után T.I kiköpi a legbelső gondolatait abban a bájos déli vontatott beszédmódban, ami megkülönbözteti őt a társaitól. A célja ezen a CD-N, mondja, volt felemelni. Érzem, hogy mint TRAP MUZIK volt egy evolúció én 'M SERIOUS, és érzem, hogy URBAN LEGENDNEK kellene ugyanannak lennie TRAP MUZIK éppen tenni akartam azt nagyobb és jobb és többet hatékonyan, mondja. Ugyanúgy ugyanazokat az érzelmeket akartam adni embereknek érzés, ugyanaz intenzitás, ugyanaz a sürgősség, és ugyanaz a legfelső minőségi jammin* városi zene.
T.Inak., az album címének van egy kettős jelentése: Egy, egy városi legenda definíció szerint egy mítosz: valami az nem emlékeztethet igazságot erre de annyira hallod azt az azt gondolod, hogy ez az igazság - kedvel ha Pop Rocksot és italt, Coca-Colát, eszed a gyomrod fel fog robbanni, vagy a Loch Ness Monster, vagy én, akinek három börtönben levő éve és sok másik története, amit az emberek éppen rólam felidéztek, vannak. A másik jelentés ezért a tényen alapul, hogy legendának vagy az Egyesült Államokon keresztüli városi területekben elfoglalt közeledő legendás helynek tűnök.
VÁROSI LEGEND T.I sok dimenzióját mutatja., elfoglalás mi túl az csapdával vadászik a marhák és mélység mögött a szíve és elméje folyosóiban. Ez olykor némileg ellentétes és ellentétes, a CD T.I. mondása, mert éppen kedvel tudtam menni és el tudtam érni, hogy egy rekord kedveljen u nem Know én vagy ASAP, tudok menni és tudok csinálni egy Prayin For Helpet és Motivation'… különböző dimenziókat szereztem egy lottának. T.I v. T.I.P TRAP MUZIKon egy első példa volt.
Ezúttal T.I. csatlakozik a különleges vendégek egy legénysége, köztük Pharrell, Nelly, Lil Kim, Trick Daddy, Lil Jon, Lil Wayne, Jazze Pha, és mások. Az összezúzásból Swizz Beatz-termelt egyetlen, Bring Em Out, az énbe-magyarázó u nem Know én (DJ Toomp által termett), a sürgős ASAP, és az én-miközben megerősíti Tha Kingt, T.I. ráveszi a rekordegyenest wanna-be versenyzőknek a Southern csípő-szökellésére királyság. ASAP alapvetően megmondja, hogy bárki verseng-e a rulershipem vagy a kísérletek megtagadni tőlem az igazságos követelésemet akkor szólni fogok it… Basicallyhez az, amit ez a dal mond, van én a tisztelet egy embere vagyok. Adom azt és követelem azt és ha keresztezed a sorozatomat, én gon* vagyok alku veled én gon* vagyok jönnie kell nekilát neked, ASAPnek. nem fogok költséget kímélni a seggeden.
Tha Kingen T.I. újra meglátogatja az ismerős és gyakran ellentmondásos királyát a dél kiáltvány. Az emberek folytatják, hogy felnevelik azt, úgyhogy én gon* vagyok folytatja, hogy megcímzi azt.A több ember tagadja azt és a több ember próbál és fut el ettől, az többet én gon* vagyok bizonyul it… That a hitem. Az az, hogy hogyan érzek. Azzal az történik, hogy én azt mondom, hogy azok a szándékaim, azok a céljaim. Az az a bár, amit beállítottam magamnak, és nem fogok kiengedni senkit ott - nincs újságíró, nincs rapper, nincs producer, nincs rajongó, senki nem gon* elmondja azt nekem nem tudom elérni a célomat. Nincs senki.
, Bár T.I. vesz tiszta cél a hip-hop ellenfeleinél URBAN LEGENDÖN megfogadja, hogy nem fogja elpazarolni a zenéjét másik rappereken megint. Kész vagyok miközben rapperekről kopogok. Kész vagyok miközben rapperekkel jutok be ebbe, amíg zenét érintenek. Ha érzek tiszteletlenülbánt egy másik rapper által akkor éppen várni fogok til* látom őt és akkor kezelni fogjuk azt de kész vagyok miközben elpazarolom a zenémet 'em. Éppen nem érzem, hogy ez méltó.
T.I még mutatkozik maga egy másik oldala a Neptunuszokon-termelt Freak Though (jellemező Pharrell). Vagyis egy olyan rekord, ami alapvetően egy olyan fickóról való beszéd, aki igazán kedvel egy lányt, de a hírneve, megelőzi őt, mondja. Mindenki, aki ismeri őt és vele foglalkozott, őt különcnek találja. A kórus van ő kapott angyalszem és egy gyermekarc, de ő egy különc , bár/ azt akarom a mamámtól és apumtól, hogy találkozzanak vele, legyen a babám talán de ő egy különc , bár. És abban a rekordban én vagyok kedvel, ő egy különc de lehet, hogy az a dolgok közül az egyik, amit róla kedvelek. Vannak olyan másik dolgok, amiket a másik emberek nem kérhettek meg egy lehetőséget, hogy lásson, úgyhogy ahelyett, hogy koncentrálok arra, hogy mit nem kedvelsz róla, én gon* vagyok összpontosítás arra, amit róla kedvelek.
Why U Mad Aten én, T.I. utalást azokra a törvényes problémákra csinál, amik börtönbe juttatták őt, és a némileg túlbuzgó erőfeszítések rendőrök által eltökélt arra késztetni őt, hogy fizesse az adósságát társadalomnak. Alapvetően beszélek azokhoz a rendőrséghez és detektívekhez, akik igazságosnak gondolták azt, mert hallottak egy dalt kedvelni Dope Boyz In The Trapet vagy Never Scaredet vagy olyan igazságos dalok, amik talán kiszolgálták a gettót vagy a csuklyát, vagy az életmód az éltem, mielőtt kaptam egy rekordalkut, megállapították, hogy én úgy nyugodt voltam, az volt az az életmód, amit megnyugtatok, élt. Úgyhogy én tellin* vagyok ők ne legyél dühös rám, mert én vagyok az, aki megy, még mindig képviselő a csuklyának.Ne legyél dühös rám csak mert pénzt kaptam és tudok tesz mi te wanna* tesz, és keményen dolgozol és teszed azt, amit a főnököd azt mondja neked, hogy tegyél, de csinálóvá teszed annak egy töredékét, ami én vagyok. Ne legyél dühös rám, mert én fiatal és élő vagyok az út te wanna* élj, amikor visszavonulsz. Nem tudod készíteni nekem azt, amit akarsz, én be… én messze vagyok egy jelentéktelen tolvajtól, orgyilkos vagyok, utcai csaló vagyok. Én egyszer az voltam, de nőttem és fejlődtem attól és érzek kedvel ez tiszteletlen és egy sértés hogy nyugodjon meg próbálj meg abba a kategóriába tenni engem, abba a dobozba tenni engem.
Érzelmibb nyugodt van a szívbemarkoló Prayin Helpnek. Érzek kedvel légelhárító tüzérséget hoztam egy lottának és sok terhet vittem, amit sok másik rapper ijedt volt, hogy vett, és sok másik rapper a wanna* nem lett túl bonyolult, mondja T.I. Amikor ez forró lett a konyhában, kiszabadultak. Amikor ez forró lett abban a konyhában, amit elkezdtem főzni, és én azt az utcákért tette mert az az, hogy hol jöttem és az az, hogy mit tartok értékes. Jog vagy hibás, jó vagy rossz, ez készítette nekem azt, ami én ma vagyok. Ez nagy szerepet játszik az ihletben a dalaimban, az üzleti értelmem, a csavargóm egy egész, az eltökéltségem, az önbecsülésem, a bizalmam és a hajlandóságom, hogy azt mondjuk, hogy ez az, hogy hogyan érzek és az, hogy nem kedveled-e azt, engem nem érdekel. Volt egy idő, amikor én keményfejű voltam, úgyhogy éppen segítségért imádkoztam. Kérlelő az valaki más gyere és segíts nekem vinni a terhet, mert most én vagyok az az egyetlen személy, aki igazán továbbadó a csuklyának úgy, úgyhogy én gon* vagyok, vedd a légelhárító tüzérség egészét, én gon* vagyok kapja a puffanások és horzsolások közül mindegyiket. De ahogy erre gondoltam és tovább imádkoztam, ez odajött hozzám az nekem igazán nem van szükségem segítségre. Ha isten velem van, magam által tudom tenni azt. Én tett ez magam által. Én csak kell a hibáimból tanul, kijavítja a hibáimat. Tudom tenni azt magam. Ha senki más soha nem áll ki a csuklya mellett, ha nincs senki máskülönben a gyerekekről számít, kihűl. Én tesz és én gon* vagyok jelenlévő maradék. |